Gerjan & Yvonne op reis

Australië deel III

Hunter Valley - Wijnproeven!

Reacties

Reacties

Deana

Zie ik het goed? Lig daar nu een "turflijstje" en ben je al bij glaasje 8....hahaha. En wat heb je mooie rode gelakte nagels, grappig om te zien .

Paul

Nu weet ik het. Die rimpels die ik bij je zag op een van de foto's in de vorige fotoserie zijn in werkelijkheid drankrimpeltjes.

Yvonne

Nou nou, opbouwende kritiek hoor, betreffende die rimpels! Ik hoor liever iets over mijn mooie nagellak en stralend blonde haar ofzo...... !

Paul

Wat ben je mooi, wat ben je bekoorlijk,
liefde en verrukking, dat ben jij.
Als een palm is je gestalte.....

Meer van dit is te lezen in het bijbelboek: Hooglied

Jans

Ja idd!
Je bent als een merrie tussen de paarden van de farao. Als een lelie tussen de distels

;)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!