Gerjan & Yvonne op reis

Ons Reisblog!

Hallo hallo!

The place to beom op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis

Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar we ons bevinden en waar we zijn geweest!

Meer informatie over ons en de reis vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat?

Meld je dan aan voor onze mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ennuh, af en toe een berichtje achterlaten maakt het voor ons leuker om regelmatig een bericht te plaatsen.

Want ja hoor; ook wij zullen de Nederlandse winter heeeeeeeel erg missen. En de files, en hele dagen op kantoor zitten om met cijfertjes te goochelen, enzo! ;-)

Gerjan en Yvonne

Jans

JAAAA, heb me aangemeld hoor!!!

:D

X!

Paul P

Ook ik heb me al aangemeld. De auto is gestart, ik sta klaar om jullie naar Frankfurt vliegveld te brengen.

KaDo

Is er nog plek in jullie rugzak?!
Stinkend jaloers, ben ik.... ;-)

K

Deana & Walter

De "voorpret" ziet er al veelbelovend uit, alhoewel ik bij de bagage de zuurstoffles wel mis, hahahaha.
Blijven schrijven s.v.p. want ik wil niets liever dan op de hoogte blijven.

X mama

PRi

Voor welke maat sokken moeten we sparen. Kan dat wel van een project afboeken. Geef ff een wbs code

gr
PRi

Marieke

Hoi neef en nicht!
Zit er al leuk uit, ook al is het alleen nog maar voorpret...
Ga jullie verhalen zeker in de gaten houden na jullie afscheid...
xx

Annee

Yvonne en Gerjan, het lijkt me een fantastich evenement en ben erg benieuwd naar verhalen en foto's. Ik ben niet een beetje jaloers, maar...........
Vul maar in.

Marjolijn

Hallo Yvonne en Gerjan,

Weer 200 foto's erbij!
Maak maar mooie plaatsjes zodat ik stikjaloers kan worden ;-) maar tegelijkertijd kan genieten.

Groetjes van een achterblijvende collega.

Gijsbert en Marlies

Het lezen is in iedergeval leuk........zijn erg benieuwd hoe jullie 't hebben.
Geniet er zeker van!
Maar eerst nog even een bruiloft he.......

Jappie

He Gerjan,

Ik moet nog steeds aan het idee wennen:

jij en wandelen.....

Leuke site!

Jasper

Inge B.

Hallo Gerjan en Yvonne,

Wat een leuke site zeg. Ik ben nu al benieuwd naar jullie verhalen en foto's.

Inge

Ravna

nou en hoe is ie nou?? ben net terug van 2 weken oekraine, met paarden om het af te leren!!! en ja hoor gelukt zo'n reis voor die beesten ongeloofelijk slecht.. kwaliteit van de wegen gewoon k.t!!! en dan aan die grens.. heen 18 uur gestaan en terug 39!!! hopelijk vergaat het jullie allemaal wat beter.. succes en genieten!! knuf ravna

Paul Patist

Hoi Yvonne.
De dag van vertrek komt snel naderbij. De paarden Aruban en Winny staan verdrietig in de wei, je collega's zijn erg rumoerig en verbergen op die manier hun emoties. Vanmiddag gebak bij de koffie. Feestje omdat je weggaat?
Ouders gaan gierend een zware depressie tegemoet.

Als je je nu nog niet bezwaard voelt, dan komt het wel goed.
Tot zondagavond, Indiase maaltijd, slapen en dan naar Frankfurt vliegveld.

Sjaak en Petra

Hé Luitjes,

De laatste lootjes en dan op reis.
Wij zijn best een beetje jaloers op jullie...
Geniet ervan en we volgen jullie op deze website.

Sjaak, Petra, Liza, Julian en Noël

Johan vd Kruijff

Hey buurmannetje en -vrouwtje,

Veel plezier en we zullen aan jullie denken.
Tot ziens over een half jaar (of zoiets) in ons nieuwe huis.

Goede reis en pas goed op elkaar!

Heidi, Johan en de kids.

Gert, Brenda en Kim

En toen was het dan zover... Als het goed is zijn jullie vanmiddag begonnen aan een groot avontuur. Fantastisch!
Hopelijk valt de vlucht mee.... nou ja, vergeleken met het bagpacking wat jullie gaan doen is een vlichgtuig wel super luxe!

Geniet van deze bijzondere ervaring. Kom maar op met de foto's en verhalen. Dan kunnen we een beetje mee genieten.

Gert, Brenda en Kim.

nico en martha baars

Hallo Yvonne en Gerjan,
Vol spanning jullie verhalen gelezen en ben best heel stiekum een beetje jalours op alle avonturen die jullie beleven.
Veel plezier op jullie verdere reis en groetjes van je oom en tante doei!!!!!!!!!!!1