Gerjan & Yvonne op reis

Lot uit de loterij!

Aan alle trouwe lezers van ons Reisblog zou ik willen vragen om onderstaand verhaal te lezen, en een euro over te maken aan rekeningnummer 44 32 06 589 ten name van P.Patist iz Stichting Zanskar Scholen, te Goch.

Tevens een mailtje aan StichtingZanskarScholen@hotmail.com en dan zul je per email je lotnummer ontvangen. Uiteraard mogen familieleden en vrienden ook meedoen! Zoals vroeger bij ons op de markt 鈥榙e gulden een daalder waard was' is in India een euro een waar vermogen....

Beste mensen,

Om de inkomsten van de Stichting Zanskar Scholen dit jaar nog een opwaarts zetje te geven is besloten om een bescheiden loterij te houden. Bescheiden in dezin van: 1 euro per lot en de prijzen zijn ook ingetogen te noemen.

Waarom nu nog een loterij? De eerste reden is al gegeven en de tweede is omdat veel mensen rond de kerstdagen en oud en nieuw familie, vrienden en kennissen bezoeken.Hopelijk voor jullie een goede reden en gelegenheid omhet werk vande stichtingter sprake te brengen en lootjes te verkopen.

Wij stellen ons het als volgt voor:

• Lootjes kosten 1 euro.
  • De verkoper geeft bij verkoop van de loten ookeen foldertje van de stichting aan de koper.
  • De verkoper betaald contant aan Inge Bos of maakt deopbrengst over op de bankrekening van de stichting (zie onder)v贸贸r 15 januari 2010.
  • De verkoper geeft v贸贸r 15 januari 2010de overgebleven loten terug.
  • 1e prijs: cadeaubon van de Wereldwinkelter waarde van30 euro.
  • 2e prijs: koperen amulet met draagkoort (Gau) uit Tibet (5x3 cm).
  • 3e prijs: blauw sjaaltje uit Nepal (120x30 cm).
  • 4e prijs: messing halssierraad/ketting uit Zuid India.
  • 5e prijs: kinderarmbandje uit Noord India.
  • 6e prijs: gehaakte knuffel (konijntje).
  • 7e prijs: gehaakte knuffel (poppetje).

Zie voor de afbeeldingen van de prijsjes de foto onderaan dit bericht.

De winnende lotnummers worden op 20 januari 2010 op de website van de stichtingbekend gemaakt. Winnaars dienen het winnende lot te overleggen om de prijs in ontvangst te kunnen nemen.

We stellen het op prijs als degenen die de moeite nemen om een aantal loten te verkopen ons dit v贸贸r a.s. woensdagte latenweten. Geef een schatting hoeveel lotenje denkt/ zal proberen te verkopen(via een emailtje aan dit e-mail adres). Wij zorgen ervoor dat de loten en de foldertjes v贸贸r het volgende weekend in jullie bezit zijn.

Indien je niet in de gelegheid bent om loten te verkopen maar wel mee wiltdoen metdeze loterij, dan kan jede loten via e-mail bestellen ende tegenwaarde overmaken op de bankrekeningvan de stichting. Geef in de e-mail even aan of de loten toegestuurd moeten worden of dat Inge Bos en ik zevoor jullie kunnen bewaren.

Alvast enorm bedankt voor de moeite die jullie je willen getroosten.

Inge Bos

Astrid Jansen vice voorzitter
Yvonne Patist secretaris
Kuram Dutt
Lenny Zembsch

'We are visitors on this planet. We are here for ninety or one hundred years at the very most.

During that period, we must try to do something good, something useful with our lives.

If you contribute to other people's happiness, you will find the true goal, the true meaning of life'.

H.H. The 14th Dalai Lama

Paul Patist

Om duidelijk te maken wat 1 euro betekend in India:
2 schriften + 2 potloden + 1 gummetje.
1/3 leerboek
1 criket bal
1/3 T-shirt.

Dus: elke euro is er een en meer is nog beter.

Bedankt namens de kinderen in Zanskar.